Friday, June 3, 2016

Ott Lepland

Peale minu oma mehe on maailmas veel 2 meest, kelle tegemisi ma alati suure huviga jälgin ja külmavärinaid tunnen, kui nad teevad seda, mida nad teevad kõige paremini.

Üks neist on Usain Bolt - no vaadake seda meest, kui ta jookseb. Need lõpud, enne finišijoont... isegi kui ta tegi just maailmarekordi, sa tunned, et tal on veel midagi varuks ja viimane käik jäi välja panemata. Võimas!

Teine selline mees on minu jaoks Ott Lepland. Ma alati kuulan teda ja naudin ja loodan, et ta ei lähe narkootikumide või halva seltskonna nahka, et ta jääb Eesti muusikasse veel pikkadeks aastateks. Sest tal on nii palju pakkuda, sellel mehel.

Ta on meie aja Tõnis Mägi või Ivo Linna. Selline, keda minu lapsed kindlasti suurena teavad ja austavad.

Vaatasin just tema Eurovisiooni-esinemist. No super! Külmavärinad ja kananahk! Kogu kompott alates ta häälest lõpetades kulmutõstetega, on lihtsalt täiuslik. Ta teab, miks ta seal on ja mida ta tegema peab, 100% kohal.



Pootsmanni ja Otti muidugi selles mõttes võrrelda ei saa ka, üks oli ju beebi alles, kui Eurovisioonile saadeti, teine oli sutsu vanem, aga igatahes oli Otil selleks ajaks tohutult palju rohkem lavanärvi ja esinemiskogemust. Pootsmann ju alles tuli. Igatahes on hea, et ta selle kogemuse sai ja tegelikult oli ta ju väga tubli. Mina näiteks oleks seda suurt rahvahulka nähes tõenäoliselt nutma hakanud ja lavalt ära jooksnud!

Aga Oti juurde tagasi tulles - see tema võimas hääl ja viis, kuidas ta ennast igasse palasse sisse kirjutab.. see tähendab, et laulab nii, et sa tõepoolest usud neid tema lauldud sõnu. Imeline. 

Nii äge on jälgida seda, kuidas see mees teeb oma häälega lihtsalt seda, mida ise tahab. Andekas, võimekas ja võimas.

Lõpetuseks üks minu kustumatu lemmik tema nn noore-ajast veel:



Ja muidugi veel unustamatud esinemised koos KÜG Segakooriga, kui Ott mu armsa saare pealinna Laulupealinna tiitlile viis:

(Niiii ägedalt võimas! Ja kui see küünlaleegi-Hiiumaa sinna ilmub, siis ma nutan, iga jumala kord ja ikka veel)

Mõned inimesed on lihtsalt nii ilusad ja andekad ja head, et ei oska ära kiita. Isegi, kui sa pole Ott Leplandi sama fanaatiline ja andunud fänn, kui mina, siis üks on igatahes kindel - Eesti muusika on tänu Otile ikka väga palju rikkam.

No comments:

Post a Comment

üksi kodus

Kuulen aknast naabriaia peoseltskonna hootiseid naeruturtsakaid ja mõtlen, et ma olen juba päris pikalt Palle olnud. Kuigi enam mitte nii vä...