Friday, June 10, 2016

Jeei! Jaanipäev on päästetud!

Õnneks on ilmad jälle koledad ja külmad, ei pea muretsema, et jaanipäeval päikesepiste saad! Rutiin ja ettemääratus on midagi, mida kahe väikelapse ema üle kõige hindab!

Mul muidugi täpsem statistika puudub, aga viimaste aastate põhjal pakuks välja, et suvekuud võiks olla mai, juuli ja august. Juuni võiks mai asemel kevadkuu olla. Või septembriga vahetust teha ja sügiskuuks hakata. Suvekuuna ta igatahes hakkama ei saa!

Iroonia ja külm kõrvale jättes, siis mina olen üks nendest, kes tegelikult armastab tuult ja vihma palju rohkem, kui päikest ja sooja. Tegelikult olen ma täiesti omas elemendis hoopis sügisel, aga sellest räägime teine kord.

Igatahes, mingil kummalisel põhjusel olen ma kõige õnnelikum, kui õues on torm. Kui tuul viliseb ja vihm pladiseb.

Avastasin, et katuseaknad on vihmase ilma jaoks ideaalsed - saad pea õue pista ja sa oled praktiliselt vihmasaju keskel, aga tuba jääb kuivaks ja ise ka. Kuigi, pole midagi lõbusamat, kui (piisavalt sooja ilmaga muidugi) paduvihmas ringi joosta. Lapsepõlvest saati juba lemmik mul.

Selliste ilmadega kulub puuküte muidugi marjaks ära. Pole midagi ägedamat, kui õuest tulles külma ja niiskesse tuppa tuli alla teha ja oodata, kuni kõik läheb soojaks ja hubaseks ümberringi. Boonuseks muidugi elav tuli toas.

No comments:

Post a Comment

üksi kodus

Kuulen aknast naabriaia peoseltskonna hootiseid naeruturtsakaid ja mõtlen, et ma olen juba päris pikalt Palle olnud. Kuigi enam mitte nii vä...