Saturday, November 19, 2016

eksimine teeb meid inimesteks, aga mõned vead teevad sind lihtsalt lolliks

Ma olen muidu üsnagi ökomutt, ma ütleks. No kõik see taaskasutus ja püüd süüa puhtamaid toiduaineid ja koduremondis kasutada võimalikult looduslähedasi tooteid jne.  Ja siis - eile, no uskumatu, mis ämbri ma läbi lasin, ma ei suuda end ära kiruda, et ma vahel ikka nii loll võin olla.

Kui ma muidu ajan taga igasugu looduslikke vahasid ja õlisid ja kui isegi Safran, mis on ökopood, müüb kaseiinkrunti, siis mina tean, et seal sees on booraks ja booraks mõjub halvasti viljakusele, siis eile võtsin ma välitöödeks mõeldud lahustipõhise Pinotexilaadse toote ja kukkusin sellega MEIE OMA ELUTOAS kolme posti värvima. Eriliselt esmaklassiline ajutöö mul ikka sellega kaasas käis, eksole. Ses mõttes, et ma tegin seda esmajoones sellepärast, et see on öko. Mitte siis ökoloogia ei ole siin võtmesõnaks, vaid ökonoomika. Kui mul on vaid 3 posti ja selle jaoks poolt liitritki värvi ei kulu, siis ma ei osta poest uut tumepruuni tooni asja, vaid kasutan terrassiõli, mis mul terrassist üle jäi, onju. Aga see, et see toode on lahustipõhine ja haiseb kui kurat ja (siiamaani HAISEB) ja see meie kõigi tervisele siin halvasti mõjub, mis siis sest, ahh. Kasuta oma pead, Raili, pead!

Igatahes, eile õhtul tegin ma selle vägitüki ära ja kui ma Priidu käest pärast küsisin, miks ma mind ei takistanud, siis teatas ta selle peale, et ma olevat nagu Pilvede all Mari. Kui mina olen midagi pähe võtnud, siis selle ma ka lõpule viin. Ja kuna see Pinotexi mõte on mul juba suvest saati ajudes ringi hõljunud, siis igasugu toote ohutuskaartide või selge mõistusega poleks siin mõtet lehvitada olnudki. Selles on tal tõesti õigus, et ma ei peatu, enne kui eesmärk täidetud. Ja kui silme ees virvendasid juba tumepruunid postid,, siis no iseenesest nad ju värvi ei muuda, eks, Tuleb tegutseda!

Noh, tegelikult on ju tore, kui mees aktsepteerib sind sellisena, nagu sa oled, aga kui ma ikka päris jaburusi teen - peatage mind palun. Aga keegi ei peatanud ja see hais oli ikka tõesti selline, et tõmbasime rõduukse pärani lahti (hea, et ma seda -20ga ei teinud, eks) ja panime poisid kõik ritta meie väiksesse tuppa oma voodisse. Priit läks varem magama, mina käisin veel duši all ja vaatasin natuke teki sisse mässitult telekat. Pead ei julgenud pesta, sest kartsin, et juuksed lähevad pärast toas jäässe.

Tea, kas hommikuks olid haisud toast läinud? Oh ei, muidugi mitte! Jube, mu kodu haiseb nagu kellegi paadisild või mõni grillimaja. Ja maahommikus õpetas täna suvalist rehavart linaõliga õlitama. Mis mul viga on, I know better!!! Priit läks hommikul oma vennale appi, olin lastega üksi. Lukustasin nad (koos endaga loomulikult) kööki, tegin pliidi alla tule, mujalt kõik uksed aknad lahti ja tuulutamine läks täie hooga edasi. Kas mõjus? Ei, meie kodu haiseb ikka veel nagu paadisild. No ütle, kui loll võib üks inimene olla, ahh?? Ja need on postid, mis hoiavad maja üleval, mitte mingi kohvilaud, mille võiks määramatuks ajaks rõdule tuulduma visata.

Tegelikult see asi vist ikka nii hull ei ole, nagu just siin pildi maalisin. Aga see on lihtsalt täiesti jabur, et üks ökomutt sellise hardcore vea sisse laseb. Lihtsalt see on selline asi, et ma pean selle siia kirja panema, sest enda vigadest ju õpitakse ja see ongi praegu see koht, mis mind õpetama peab.

Pildiotsingu stupid mistake meme tulemus


Okei, aitab. Lähen hakkan Holgerit magama suunama, saab raske olema, sest kõik millest ta viimastel päevadel hoolivat tundub. on Lego Duplo rong ja ma pean teda nüüd selle igikestva mängu juurest hakkama ära tirima, Gregori juba magab umbes tund aega. Kui ta päeval ei maga, siis läheb kell 7 voodisse, kui vähegi võimalik. Magab nagunii kella 8ni nagu tavaliselt, nii, et see on hea võimalus tal unetunnid täis saada.

Priit läks Kiili sõprade juurde ja ma polegi väga kurb, et üksi täna kodus olen. Panen selle viimase lapse ka magama, teen teed, vaatan Grey anatoomiat ja naudin. Vahel on selliseid õhtuid ka vaja!

Pildiotsingu saturday home alone meme tulemus

:)


1 comment:

  1. Eheee, take a chillpill, see paadisillalõhn tundub pigem ju äge... meenutab suve ja rannahoaega ja.. paadisilda ja puha :)
    Aga Grey kohapealt - vaata fmovies.to, ned uued osad kiiremini ära. Selle nädala osa oli täitsa äge juba, ma ütleks ;)

    ReplyDelete

üksi kodus

Kuulen aknast naabriaia peoseltskonna hootiseid naeruturtsakaid ja mõtlen, et ma olen juba päris pikalt Palle olnud. Kuigi enam mitte nii vä...