Saturday, December 3, 2016

Tee head



Oleks ma Mallukas, siis mul oleks siin pilt laialt naeratava minuga kolme suure prügikoti kõrval. Aga ma pole ja pilti ei tule. Terve pagassitäie asju (tegelikult oli väiksemaid kotte salongis ka veel) andsin täna heategevuseks ära igatahes küll. Ja tunne on hea, esiteks, et poiste toa garderoob sai lõpuks tühjaks visatud ja sorteeritud ja teiseks - head teha on tõesti hea. Kellelgi on neid riideid ja muid asju väga vaja ja mulle tundub, et selle Do Goodi kaudu nad võiksid ka õigesse kohta jõuda.

Do Good MTÜ on selline vabatahtlike ühendus, mis korjab väikelaste riideid, jalanõusid, mänguasju (v.a pehmeid) või lastetarbeid (mähkmeid, söögitoole, kärusid, voodiriideid jne), kooliealiste laste riideid (eriti oodatud just õueriided), jalanõusid, koolitarbeid, naiste- ja meesteriideid, jalanõusid, kodutekstiili, voodiriideid, tekke - patju, mööblit ja tehnikat jms

Nad toimetavad asju abivajajateni koostööpartnerite kaudu, kelleks on ema ja lapse turvakodu, imikute, väikelaste ja puuetega laste turvakodu, Tallinna Lasterikaste Perede Liit, Tallinna Perekeskus, Karksi Hooldekodu, Haraka Kodu, vähekindlustatud pered Tapal, Kasside Turvakodu jt. Lisaks võivad nende poole pöörduda ka abivajajad otse.

Novot ja sinna ma siis viisingi oma suureks jäänud riided, rasedariided, imetamisrinnahoidjad, beebitarbed, laste riided, jalanõud, mänguasjad, Priidu suureks jäänud riided, natuke raamatuid, jõuluehteid jne jne. Kodul oleks nagu uus puhas leht ees. Jõulud võivad tulla, sest ruumi on. Või midagi nii.

Eile hüppas üks sõber korra läbi ja imestas, et meil nii palju jõulukraami. Ja mina mõtlen, et vähe, saaks veel kuuse ka kuskilt?? me oleme muidu RMK metsast ise käimas toonud, ei tea, kas sel aastal see süsteem juba töötab? Kust saab odavalt jõulutulesid? aliexpress enam ei aita.

Aga natuke aega tagasi aitas ta küll, need tuled on nii armsad, et jäävad vist terveks aastaks mul sinna:



Maksid umbes 3 või 4 eurot vaid.

Ja muideks - topeltaknad loovad suurepärase võimaluse laste eest jõulukaunistusi lukku panna. Et sätid paika ja keegi ei susservusserda neid asju märkamatult magamistuppa voodi alla. Kuigi, õigemini sättis need paika mu vanem poeg, tema on selle stseeni looja - ütles, et ma olen kõik asjad valesti pannud ja tõstis nad ümber. Ja väga ilusti mu meelest!



Magamistoas on ka veel kraami, aga ma lihtsalt ei suuda end praegu püsti ajada selle pildi tegemise jaoks. 

Ah, veel. Mis päkapikud teie peres toovad? Meil on vahel lihtsalt komm, vahel õhupallid, mandariinid, ükspäev oli mõlemale paar sokke. Selveris on soodukaga väga nunnud sokid, millel jala peal silmad ja talla all suu. Lapsed olid vaimustuses igatahes. Homme saavad mõlemad ühe kaunistatud piparkoogi. Ma püüan väga mitte meie niigi niru eelarvet lõhki käristada, aga ma näen, et neile väga meeldib see trall ja siis püüan neid iga päev ikka üllatada. 

Ilusat jõuluootust teie peredele ka! Isegi kui te väga ei oota, siis rõõmsad olge ikka :)







No comments:

Post a Comment

üksi kodus

Kuulen aknast naabriaia peoseltskonna hootiseid naeruturtsakaid ja mõtlen, et ma olen juba päris pikalt Palle olnud. Kuigi enam mitte nii vä...