Wednesday, January 3, 2018

Raili raja pealt oiiiiiii, kui maas!

Tere. Olen jälle paks.

Leidsin ühe avaldamata postituse jaanuarist 2017 (võib-olla ma kunagi ehk avaldan selle isegi ka) ja seal olin ma märkinud endale kaalunumbriks 64,8!!! Sama, mis keskkoolis, küll ma olin tubli ja äge, et ma sinnani jõudsin. 

Aga ilmselgelt ei ole eelmine aasta mulle armuline olnud. Käsikäes tegid halva tuju söömasööstud ja ravimid mulle 1:0 ära. Kui 2016 kaotasin 6 kuuga 14 kilo, siis 2017 olin jällegi tõusuteel ja sain kõik kaotatud 14 kilo tagasi (juhuu!?)! Nagu mingi neetud täispuhutav pall, kuidas see üldse võimalik on, et ma niiviisi paisun, kahanen ja jälle paisun.. Erik ei lugenud mingist hetkest enam midagi - esiteks ma ei jõudnud peale tööle minemist tihti üldse söögi tegemise peale mõelda ja teiseks.. enesehaletsushood panid mind massiliselt Selveri kaneeli-martsepanisaiu sööma. Maikuus oli see mu põhisöök, soodukas oli sellel tootel ka ja jumal, kui head need nisujahu-suhkruplönnid on!!! Üks juba söödud, mis seal vahet, kas sööd veel ühe või veel kolm. Homme võtad ennast kätte ju! Siis näed end peeglist ja mõtled, et trumm läinud, mingu pulgad ka. Praegu on lihtsalt selline periood ja kui see läbi, siis võtan jälle kiirelt alla ja muutun endiseks. Tuhkagi. See pole üldse enam nii lihtne!

Hüppasin täna lõunapausil kiirelt Humanast läbi ja sain nägijaks. Mingi periood sul ei saaks suvam olla, kas sa näed välja nagu lihav pekimägi jõululaua peal või mitte. Aga siis, ühel hetkel murrab reaalsus läbi ja saad aru, et see pole sina seal peeglis. Sa oled nagu kamuflaažis ja sa pead selle maskeeringu endalt kaotama.

Ehk siis, tere tulemast jälgima mu.. trummipõrin, fanfaarid ja huilgavad rahvamassid.. TAASTULEMIST NUMBER KAKS!

Kuulutan välja suuremat sorti tervisliku toitumise aktsiooni iseenda jaoks. Mul on see Orgu toitumiskava jumalapärast ju koguaeg olemas, kampaaniate ajal pikendan seda järjepidevalt, aeg on see taas enda kasuks tööle panna. Käsi südamel, sellel pole mingit seost pärisblogijate motivatsioonipostitustega, siin pole mingeid #tiime ega reegleid. On ainult lubadus, et ma teen nüüd jälle oma parima, et hea välja näha.

Ahjaa ja veel. Kõva panus mu kaalukogumiskampaania õnnestumisel oli ka ju ravimitel. Kõik, kellel on halb aeg (või kes teavad kedagi, kellel on halb aeg) ja mõttes nt antidepressante või mõnda ärevuse vastast ravimit kasutada - DON'T! On palju ägedamaid, looduslikke abivahendeid, mis teevad selle töö sinu jaoks palju efektiivsemalt ja tervist toetades, mitte seda rikkudes. Järgi proovitud - antidepressandid teevad sind lihtsalt üheks neetud zombiks, kellel on ümbritsevast täiesti suva. Paksuks zombiks, kui täpne olla. Kõik hakkas minu jaoks ülesmäge minema alles siis, kui uurisin omal käel järgi, millised looduslikud toidulisandid ja mineraalid võiksid mind aidata.

Natuke lugemist sel teemal:
looduslikud vahendid depressiooni vastu
kurkumist
6 väga head hea tuju vitamiini

Vaadake ja uurige, eks igaühele oma - aga nt selles keskmises artiklis, mis kurkumit ja Prozaci võrdleb, on põhimõtteliselt kõik kirjas, mida on vaja teada. Sama toime, ainult, et AD-ga saad sa kaasa endale miljon kahjulikku lisaainet, sõltuvuse ja oo, kui palju kõrvaltoimeid. Mina lasin endale arstidel pähe määrida näiteks sellise, MÕNE kõrvaltoimega ravimi:

Väga sageli esinevad kõrvaltoimed (esinevad rohkem kui 1 patsiendil 10-st): Unetus, pearinglus, unisus, peavalu, kõhulahtisus, iiveldus, suukuivus, ejakulatsioonihäire, väsimus. Sageli esinevad kõrvaltoimed (esinevad 1...10 patsiendil 100-st): Kurguvalu, isutus, söögiisu suurenemine, depressioon, isiksusetunde kadu (enda tunnetamine võõrana), luupainajad, ärevus, agiteeritus, erutuvus, seksuaalhuvi langus, hammaste krigistamine, tuimus ja pakitsustunne, värisemine, lihaspinge, maitsehäire, tähelepanu puudulikkus, nägemishäired, helin kõrvades, südamepekslemine, kuumahood, haigutamine, kõhuvalu, oksendamine, kõhukinnisus, seedehäired, gaasid, lööve, suurenenud higistamine, lihasvalu, seksuaalfunktsiooni häired, erektsioonihäired, valu rinnus. Aeg-ajalt esinevad kõrvaltoimed (esinevad 1...10 patsiendil 1000-st): Köha, vesine nina, hallutsinatsioonid, ülim õnnetunne, hoolivuse puudumine, ebanormaalne mõtlemine, krambid, tahtmatud lihaskontraktsioonid, koordinatsiooni häired, motoorne rahutus, amneesia, puutetundlikkuse vähenemine, kõnehäired, pearinglus püstitõusmisel, migreen, kõrvavalu, kiire südametegevus, kõrge vererõhk, nahaõhetus, hingamisraskused, võimalik hingeldus, õhupuudus, ninaverejooks, söögitoruprobleemid, neelamisraskused, hemorroidid, suurenenud süljeeritus, keele kahjustused, röhitsused, silmade turse, punakad täpid nahal, juustekadu, külm higi, kuiv nahk, nahalööbed, osteoartriit, lihasnõrkus, seljavalu, lihastõmblused, öine urineerimine, võimetus urineerida, suurenenud urineerimine, suurenenud urineerimissagedus, urineerimishäired, tupeverejooks, seksuaalne düsfunktsioon naistel, halb enesetunne, külmavärinad, palavik, nõrkus, janutunne, kehakaalu langus, kehakaalu suurenemine. Harva esinevad kõrvaltoimed (esinevad 1...10 patsiendil 10 000-st): Soolehäired, kõrvanakkus, vähk, näärmete turse, kõrge kolesteroolitase, madal veresuhkru sisaldus, füüsilised sümptomid stressi või emotsioonide tõttu, ravimisõltuvus, psühhootiline häire, agressioon, paranoia, enesetapumõtted või suitsidaalne käitumine, unes kõndimine, enneaegne ejakulatsioon, kooma, ebanormaalsed liigutused, liikumisraskused, suurenenud puutetundlikkus, sensoorsed häired, glaukoom, probleemid pisaravedeliku tekkega, täpid silmade ees, kahekordne nägemine, silmade valguspelgus, sidekestaalune verevalum, laienenud pupillid, südameatakk, südametöö aeglustumine, südameprobleemid, käsivarte ja jalasäärte verevarustuse häired, kõrispasm, hingamise kiirenemine, hingamise aeglustumine, rääkimisraskused, luksumine, veri väljaheites, suuvalu, keele haavandumine, hambakahjustused, keele kahjustused, suu haavandumine, maksatalitluse häired, villilised nahalööbed, follikulaarne lööve, ebanormaalne juuste tekstuur, ebanormaalne nahalõhn, luukahjustused, vähenenud urineerimine, kusepidamatus, urineerimiskõhklus, rohke veritsus tupest, tupepiirkonna kuivus, punane valulik peenis ja eesnahk, voolus suguelunditest, pikenenud erektsioon, eritis rinnanäärmetest, song, süstekoha armistumine, ravimitaluvuse vähenemine, kõndimisraskused, kõrvalekalded laboratoorsete analüüside tulemustes, ebanormaalsed seemnerakud, vigastused, veresoonte lõõgastamise protseduur

Julm onju. Isegi kui sa saad vaid ühe nendest, ükskõik, millise - on päris nõme. Aga mul oli üsna mitu. Mis reaalset kasu saab olla depressiooniravimist, mille kõrvatoimeks on depressioon??

Ühesõnaga, ärge mürgitage oma keha igasugu saastaga, mis on välja mõeldud selleks, et keegi kuskil oi kui rikkaks saaks. Kui vajate abi või olete kellegi teise pärast mures - võin nõu ja jõuga toetada.

Mina panen igatahes kohe varsti panen teele uue varude täiendamise tellimuse iHerbist - looduslikud hea tuju vitamiinid on ägedad!




2 comments:

  1. Tubli, Raili!
    Mulle ka suhkru-nisujahuplönnid hullult meeldivad...😏 Teeme ikka #kaalulangetus #tiim ka! 😆

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaa ma olin täna niiiii tubli, aga tead kui raske on olla, mul on kontoris suuuuur kausitäis komme ja me oleme seal vaid kahekesi. Aga ma ei söönud ühtegi - see ei anna mulle ju midagi, eks. Aga nüüd kodus ikka ei pidanud vastu. Tõin ühe karbi Maiuspala koju, et lapsed end ohverdaksid ja ise ära sööks selle. Aga võtsin ka ühe. Pole üldse suur asi, aga asi on põhimõttes ju. Kata palun palun palun tee tiim ja võta mind punti!!! 😂

      Delete

üksi kodus

Kuulen aknast naabriaia peoseltskonna hootiseid naeruturtsakaid ja mõtlen, et ma olen juba päris pikalt Palle olnud. Kuigi enam mitte nii vä...